Programmatūra uztura konsultantiem
Lietotājam draudzīga tiešsaistes sistēma klientu pārvaldībai un grafiku koordinēšanai uztura konsultācijas speciālistiem un uztura klīnikām.
Pieejams datoros, kā arī mobilajās lietojumprogrammās iPhone, iPad un Android ierīcēs Scroll to appsScroll to apps
CRM tīmekļa rezervācija uztura speciālista konsultācijām
Izpētiet EasyWeek aplikācijas ērtības savam uztura centram. Tīmekļa rezervācija konsultācijām, ērts kalendārs un grafiks uztura speciālistiem. Nav pārklāšanās un rutīnas.
Iespēja izveidot individualizētus uztura plānus klientiem
Iespēja piedāvāt klientiem tiešsaistes konsultācijas par uztura jautājumiem
Ērti pārvaldīt klientu informāciju, tostarp uztura vēsturi un progresu
Ērta rezervāciju plānošana un pārvaldība
Automātiski paziņojumi par jaunām rezervācijām, atcelšanām un izmaiņām
Klienti var atstāt atsauksmes par savu pieredzi
Jūsu datus apstrādā saskaņā ar globālajiem un Eiropas drošības standartiem, ieskaitot PCI DSS, SSL un GDPR.
Mēs nepārdodam un nenododam jūsu vai jūsu klientu datus trešajām pusēm.
Izmantojiet EasyWeek, lai bez pūlēm palielinātu rezervāciju skaitu.
Sniedziet visu svarīgo informāciju par savu uzņēmumu, kas piesaistīs klientus un mudinās tos rezervēt jūsu pakalpojumus.
Nodrošiniet netraucētu procesu, integrējot EasyWeek jau izmantotajās programmās, piemēram, GA4 un citās.
Ievietojiet mūsu rezervēšanas logrīku un tā saiti visos kanālos, lai vienlaicīgi saņemtu pieprasījumus!
Iegūstiet detalizētu rezervāciju, personāla izmantošanas un citas informācijas analīzi, kas palīdzēs jums noteikt labākās jomas, kurās attīstīt savu biznesu.
Radīt savu veiksmes stāstu ar EasyWeek palīdzību!
Nevari atrast atbildi? Sazinies ar mūsu draudzīgo komandu.
Kā EasyWeek var palīdzēt pārvaldīt manu uztura speciālista praksi?
EasyWeek piedāvā tiešsaistes rezervācijas sistēmu, kas ļauj jūsu klientiem ērti rezervēt tikšanās laiku. Turklāt tā automatizē grafika koordinēšanas, atgādinājumu un atcelšanas procesu, atstājot jums vairāk laika, lai koncentrētos uz saviem klientiem.
Vai mani klienti var rezervēt tikšanās ārpus darba laika?
Jā, ar EasyWeek jūsu klienti var rezervēt tikšanās 24/7. Jūs varat noteikt savu pieejamību, un viņi var izvēlēties sev vispiemērotāko laiku.
Vai es varu pielāgot savu rezervēšanas lapu, lai tā atbilstu manam zīmolam?
Noteikti! EasyWeek ļauj jums pielāgot savu rezervēšanas lapu ar jūsu logotipu, uzņēmuma informāciju un krāsām, kas atbilst jūsu zīmolam.
Kā EasyWeek rīkojas ar atcelšanu un pārplānošanu?
EasyWeek automatizē atcelšanas un pārplānošanas procesu. Klienti var viegli atcelt vai pārplānot savas tikšanās caur platformu. Jūs varat arī iestatīt atcelšanas politikas un termiņus pēc saviem ērtībām.
Vai es varu integrēt EasyWeek savā esošajā tīmekļa vietnē vai sociālo mediju lapās?
Jā, jūs varat viegli integrēt EasyWeek savā esošajā tīmekļa vietnē, Facebook vai Instagram lapā. Tas ļauj jūsu klientiem tieši no šīm platformām veikt tikšanās rezervācijas.
Izmēģiniet EasyWeek efektīvai savas uzņēmuma vadībai. Mūsu atbalsts ir vienmēr pieejams: 7 dienas nedēļā, bez maksas jebkurā tarifā.