Tīrīšanas nozares programmatūra
CRM sistēma tīrīšanas un mājas palīdzības pakalpojumiem. Mobilā lietotne tīrīšanas pakalpojumu rezervēšanai.
Pieejams datoros, kā arī mobilajās lietojumprogrammās iPhone, iPad un Android ierīcēs Scroll to appsScroll to apps
CRM tīkla tīrīšanas rezervācijām
Novērtējiet EasyWeek aplikācijas ērtības tīrīšanas uzņēmumam. Tīmeklī veiktas rezervācijas, ērts kalendārs un personāla grafiks.
Ļauj klientiem viegli atrast un rezervēt tīrīšanas pakalpojumus
Ļauj klientiem rezervēt tīrīšanas pakalpojumus tiešsaistē
Ļauj klientiem atstāt atsauksmes par sniegtajiem tīrīšanas pakalpojumiem
Nodrošina detalizētu informāciju par tīrīšanas pakalpojumiem
Rāda visus pieejamos tīrīšanas pakalpojumus un to cenas
Nodrošina atbalstu klientiem, ja rodas jautājumi vai problēmas
Jūsu datus apstrādā saskaņā ar globālajiem un Eiropas drošības standartiem, ieskaitot PCI DSS, SSL un GDPR.
Mēs nepārdodam un nenododam jūsu vai jūsu klientu datus trešajām pusēm.
Izmantojiet EasyWeek, lai bez pūlēm palielinātu rezervāciju skaitu.
Sniedziet visu svarīgo informāciju par savu uzņēmumu, kas piesaistīs klientus un mudinās tos rezervēt jūsu pakalpojumus.
Nodrošiniet netraucētu procesu, integrējot EasyWeek jau izmantotajās programmās, piemēram, GA4 un citās.
Ievietojiet mūsu rezervēšanas logrīku un tā saiti visos kanālos, lai vienlaicīgi saņemtu pieprasījumus!
Iegūstiet detalizētu rezervāciju, personāla izmantošanas un citas informācijas analīzi, kas palīdzēs jums noteikt labākās jomas, kurās attīstīt savu biznesu.
Radīt savu veiksmes stāstu ar EasyWeek palīdzību!
Nevari atrast atbildi? Sazinies ar mūsu draudzīgo komandu.
Kā EasyWeek var palīdzēt manam tīrīšanas biznesam?
EasyWeek var palīdzēt jūsu tīrīšanas biznesam, organizējot jūsu rezervācijas vienuviet, automatizējot atgādinājumus par tikšanos un piedāvājot viegli izmantojamu tiešsaistes rezervācijas sistēmu jūsu klientiem. Tas var ietaupīt jūsu laiku un uzlabot jūsu biznesa efektivitāti.
Vai EasyWeek ir piemērots mobilajam tīrīšanas biznesam?
Absolūti. EasyWeek ir izstrādāts gan stacionāriem, gan mobiliem uzņēmumiem. Tas ļauj jums vadīt savus ierakstus un grafiku jebkurā vietā un jebkurā laikā.
Vai EasyWeek var pārvaldīt vairākus darbiniekus un atrašanās vietas?
Jā, EasyWeek var pārvaldīt vairākus darbiniekus un atrašanās vietas. Tas ļauj jums pārvaldīt savas komandas grafiku, piešķirt uzdevumus un uzraudzīt to veiktspēju.
Vai mani klienti var rezervēt pakalpojumus savā vēlamajā laikā, izmantojot EasyWeek?
Jā, EasyWeek ļauj jūsu klientiem rezervēt pakalpojumus viņu vēlamajā laikā. Tā rāda jūsu darbinieku pieejamību un ļauj klientiem izvēlēties viņiem vislabāk piemēroto laiku.
Kā EasyWeek aizsargā manu klientu informāciju?
EasyWeek nopietni uztver datu aizsardzību. Mēs izmantojam drošas šifrēšanas metodes, lai aizsargātu jūsu klientu datus un ievērojam visus attiecīgos datu aizsardzības likumus.
Izmēģiniet EasyWeek efektīvai savas uzņēmuma vadībai. Mūsu atbalsts ir vienmēr pieejams: 7 dienas nedēļā, bez maksas jebkurā tarifā.