Pieejams datoros, kā arī mobilajās lietojumprogrammās iPhone, iPad un Android ierīcēs Scroll to appsScroll to apps
CRM tiešsaistē tikšanās detaļu noteikšanai
Novērtējiet EasyWeek aplikācijas ērtības detaļu definēšanā. Tiešsaistes tikšanās, ērts kalendārs un laika pārvaldība.

Piedāvājiet klientiem iespēju izvēlēties no dažādiem detalizēšanas pakalpojumiem, kas ir ērti kategorizēti.
Ļaujiet klientiem rezervēt detalizēšanas pakalpojumus jebkurā laikā un no jebkuras vietas.
Ļaujiet klientiem atstāt atsauksmes par detalizēšanas pakalpojumiem, lai uzlabotu pakalpojumu kvalitāti.
Sūtiet klientiem automātiskus atgādinājumus par gaidāmajiem detalizēšanas laikiem, lai samazinātu neapmeklētus laikus.
Ļaujiet klientiem viegli dalīties ar saviem detalizēšanas rezultātiem sociālajos tīklos.
Piedāvājiet klientiem iespēju izvēlēties no dažādām detalizēšanas cenu paketēm atbilstoši viņu vajadzībām.
Jūsu datus apstrādā saskaņā ar globālajiem un Eiropas drošības standartiem, ieskaitot PCI DSS, SSL un GDPR.
Mēs nepārdodam un nenododam jūsu vai jūsu klientu datus trešajām pusēm.
Izmantojiet EasyWeek, lai bez pūlēm palielinātu rezervāciju skaitu.
Sniedziet visu svarīgo informāciju par savu uzņēmumu, kas piesaistīs klientus un mudinās tos rezervēt jūsu pakalpojumus.
Nodrošiniet netraucētu procesu, integrējot EasyWeek jau izmantotajās programmās, piemēram, GA4 un citās.
Ievietojiet mūsu rezervēšanas logrīku un tā saiti visos kanālos, lai vienlaicīgi saņemtu pieprasījumus!
Iegūstiet detalizētu rezervāciju, personāla izmantošanas un citas informācijas analīzi, kas palīdzēs jums noteikt labākās jomas, kurās attīstīt savu biznesu.


Radīt savu veiksmes stāstu ar EasyWeek palīdzību!
Nevari atrast atbildi? Sazinies ar mūsu draudzīgo komandu.
Kā EasyWeek var palīdzēt manam detalizēšanas biznesam?
EasyWeek ir izstrādāts, lai automatizētu jūsu rezervēšanas procesu, pārvaldītu jūsu grafiku un uzlabotu jūsu kopējo klientu servisu. Mūsu sistēma ir viegli lietojama un efektīva, ietaupot jūsu laiku un palīdzot jums koncentrēties uz labāko detalizēšanas pakalpojumu sniegšanu.
Vai es varu integrēt EasyWeek ar savu esošo tīmekļa vietni vai sociālo mediju lapām?
Jā, EasyWeek piedāvā vieglu integrāciju ar jūsu esošo tīmekļa vietni vai sociālo mediju lapām. Šādi jūsu klienti var tieši tiešsaistē rezervēt jūsu pakalpojumus, palielinot jūsu redzamību un pieejamību.
Vai EasyWeek ir piemērots mobilajām detālizēšanas uzņēmumiem?
Noteikti. EasyWeek ir ideāls mobilajām detālizēšanas uzņēmumiem. Mēs piedāvājam funkcijas, piemēram, atrašanās vietas izsekošanu un mobilajām ierīcēm draudzīgas saskarnes, kas ir ideālas uzņēmumiem, kas darbojas ceļā.
Kā EasyWeek rūpējas par atcelšanu un pārplānošanu?
EasyWeek ļauj uzņēmumiem noteikt savu atcelšanas politiku un efektīvi rūpējas par pārplānošanu. Sistēma automātiski nosūta atgādinājumus jūsu klientiem, samazinot neapmeklējumus un pēdējā brīdī veiktas atcelšanas.
Vai es varu pārvaldīt vairākus darbiniekus un viņu grafikus EasyWeek?
Jā, jūs varat viegli pārvaldīt vairākus darbiniekus un viņu grafikus. EasyWeek ļauj jums piešķirt lomas un atbildību, pārvaldīt maiņas un aplūkot individuālus grafikus, padarot jūsu detaļu biznesa vadību vieglāku.
Izmantojiet visas mūsu produkta iespējas pilnīgi bez maksas un bez ierobežojumiem. Novērtējiet EasyWeek funkcionalitāti, priekšrocības un ērtības.
