Tiešsaistes klientu rezervēšanas programmatūra
Bezmaksas tiešsaistes sapulču kalendārs, laika plānošanas sistēma un ērta lietotne, lai rezervētu savus uzņēmuma pakalpojumus tiešsaistē.
Ērts tīmekļa kalendārs
Automatizējiet tikšanās ar klientiem, vienkārši sakārtojiet savu kalendāru. Sinhronizējiet savus darba un personīgos plānus.
- 24/7 Pašapkalpošanas rezervācijas
- Lietotājam draudzīgs un pielāgojams kalendārs
- Pārklāšanās aizsardzība
Tīmekļa rezervācijas logrīks jūsu mājaslapai
EasyWeek ļauj ātri un viegli instalēt rezervācijas logrīku jūsu uzņēmuma tīmekļa vietnē, bez īpašām tehniskām prasmēm.
- Elastīgs rezervācijas process
- Ātra integrācija jebkurā tīmekļa vietnē
- Pielāgojamas krāsas un stili
Izveidojiet savu uzņēmuma tīmekļa vietni dažās minūtēs
Iegūstiet bezmaksas tīmekļa vietni un pielāgojiet to, lai atbilstu jūsu uzņēmuma stilam.
Samaziniet klientu atcelšanu un nepiedalīšanās skaitu
Samaziniet neproduktīvas darba stundas. Mudiniet klientus būt laikā un izvairīties no aizmirstajām tikšanām.
Automatizējiet savas rezervācijas
Neatkarīgi no tā, kādu biznesu jūs veicat, automātiskā rezervācija palielina klientu skaitu un uzlabo viņu lojalitāti.
Radīt savu veiksmes stāstu ar EasyWeek palīdzību!
Nevari atrast atbildi? Sazinies ar mūsu draudzīgo komandu.
Kāds ir procesa kārtība, lai iestatītu tiešsaistes tikšanās ar EasyWeek?
Vispirms jums ir jāreģistrē savs uzņēmums EasyWeek. Reģistrējoties, jūs varat iestatīt savu pieejamību, pakalpojumus un cenas. Pēc tam klienti var tieši rezervēt tikšanās ar jums caur platformu.
Kā es varu pārvaldīt savu grafiku ar EasyWeek?
EasyWeek piedāvā visaptverošu kalendāra skatu, kurā varat redzēt visus savus iecēlumus. Jūs varat arī pārvaldīt atcelšanas un pārplānošanas tieši no platformas.
Vai es varu pielāgot rezervēšanas procesu savam uzņēmumam?
Noteikti! EasyWeek ļauj jums pielāgot savu rezervēšanas procesu, izveidojot savus noteikumus tikšanās laiku plānošanai. Tas ietver pieejamo laika slotu iestatīšanu rezervēšanai, pakalpojumus, ko piedāvājat, un cenas.
Kas notiek, ja klients vēlas atcelt savu tikšanos?
Klienti var atcelt savas tikšanās tieši caur EasyWeek. Jūs varat izveidot savu atcelšanas politiku, ieskaitot laika periodu, kura laikā atcelšana ir atļauta.
Vai klienti var samaksāt par pakalpojumiem, izmantojot EasyWeek platformu?
Jā, EasyWeek ir iebūvēta maksājumu sistēma. Tas ļauj klientiem samaksāt par saviem ierakstiem rezervēšanas laikā.
Izmēģiniet EasyWeek efektīvai savas uzņēmuma vadībai. Mūsu atbalsts ir vienmēr pieejams: 7 dienas nedēļā, bez maksas jebkurā tarifā.