Programmatūra svinību zālei
Visaptveroša sistēma svinību zāles un pasākumu telpu īres pārvaldībai.
Pieejams datoros, kā arī mobilajās lietojumprogrammās iPhone, iPad un Android ierīcēs Scroll to appsScroll to apps
CRM tīmekļa bāzēta svētku zāļu rezervēšanas sistēma
Novērtējiet EasyWeek aplikācijas ērtības svētku zālei. Tīmekļa rezervēšana, kalendārs un objekta pieejamības grafiks.
Ļauj plānot un pārvaldīt pasākumus tiešsaistē, vienkāršojot saskarsmi ar klientiem.
Ļauj klientiem aplūkot pasākumu telpas tiešsaistē, pirms tiek veikta rezervācija.
Ļauj klientiem viegli veikt pasākumu rezervācijas jebkurā laikā.
Automātiski sūtīti atgādinājumi par gaidāmajiem pasākumiem, lai mazinātu nošuķšanos.
Ļauj klientiem veikt drošus un ērtus maksājumus tiešsaistē.
Ļauj klientiem atstāt atsauksmes par pasākumiem un pakalpojumu kvalitāti.
Jūsu datus apstrādā saskaņā ar globālajiem un Eiropas drošības standartiem, ieskaitot PCI DSS, SSL un GDPR.
Mēs nepārdodam un nenododam jūsu vai jūsu klientu datus trešajām pusēm.
Izmantojiet EasyWeek, lai bez pūlēm palielinātu rezervāciju skaitu.
Sniedziet visu svarīgo informāciju par savu uzņēmumu, kas piesaistīs klientus un mudinās tos rezervēt jūsu pakalpojumus.
Nodrošiniet netraucētu procesu, integrējot EasyWeek jau izmantotajās programmās, piemēram, GA4 un citās.
Ievietojiet mūsu rezervēšanas logrīku un tā saiti visos kanālos, lai vienlaicīgi saņemtu pieprasījumus!
Iegūstiet detalizētu rezervāciju, personāla izmantošanas un citas informācijas analīzi, kas palīdzēs jums noteikt labākās jomas, kurās attīstīt savu biznesu.
Radīt savu veiksmes stāstu ar EasyWeek palīdzību!
Nevari atrast atbildi? Sazinies ar mūsu draudzīgo komandu.
Kā EasyWeek platforma palīdz manam banketu zāļu biznesam?
EasyWeek palīdz vienkāršot un automatizēt rezervēšanas procesu. Tā ļauj jūsu klientiem rezervēt zāli, izvēlēties vēlamo datumu un laiku, kā arī veikt maksājumus tiešsaistē. Tas arī palīdz efektīvi pārvaldīt jūsu kalendāru, samazinot dubulto rezervēšanu vai nokavētu tikšanos iespējamību.
Vai es varu pārvaldīt vairākas banketu zāles EasyWeek?
Jā, EasyWeek ļauj jums pārvaldīt vairākas vietas no vienas informācijas panela. Tas ir īpaši noderīgs, ja jūsu uzņēmums darbojas dažādās vietās.
Vai ir iespēja integrēt EasyWeek ar manu esošo tīmekļa vietni?
Jā, EasyWeek piedāvā viegli lietojamu logrīku, ko var integrēt jūsu esošajā tīmekļa vietnē. Tas ļauj jūsu klientiem veikt rezervācijas tieši no jūsu vietnes.
Kā EasyWeek apstrādā maksājumus un rēķinus?
EasyWeek atbalsta dažādus maksājumu vārtus, ļaujot klientiem veikt maksājumus tieši caur platformu. Tā arī automātiski ģenerē rēķinus, ietaupot jūsu laiku un samazinot kļūdas.
Kādu klientu atbalstu piedāvā EasyWeek?
EasyWeek piedāvā 24/7 klientu atbalstu. Mūsu komanda ir vienmēr pieejama, lai palīdzētu jums ar jebkādiem jautājumiem vai problēmām, kas rodas, izmantojot platformu.
Izmēģiniet EasyWeek efektīvai savas uzņēmuma vadībai. Mūsu atbalsts ir vienmēr pieejams: 7 dienas nedēļā, bez maksas jebkurā tarifā.