Programmatūra matu noņemšanas salonam
Labākā rezervēšanas, klientu sekošanas un laika plānošanas sistēma matu noņemšanas studijām.
Pieejams datoros, kā arī mobilajās lietojumprogrammās iPhone, iPad un Android ierīcēs Scroll to appsScroll to apps
CRM tīmekļa rezervācijām matu noņemšanas centrā
Novērtējiet EasyWeek aplikācijas funkcijas matu noņemšanas salonam. Tīmekļa rezervācijas, ērts kalendārs un eksperta grafiks. Bez pārklāšanās un administratīvās rutīnas.
Ļauj klientiem viegli rezervēt laiku jebkurā no jūsu salonā pieejamajiem pakalpojumiem tiešsaistē.
Piedāvā iespēju pārvaldīt klientu informāciju, iekļaujot rezervāciju vēsturi un piezīmes par individuālām vajadzībām.
Automātiski sūtiet klientiem e-pastu vai SMS atgādinājumus par gaidāmajām rezervācijām.
Ļauj īpašniekiem un menedžeriem ērti izsekot salona veiktspēju un klientu uzvedību.
Palīdz koordinēt darbinieku grafikus, nosaka atvaļinājumus un pārvalda darba laika uzskaiti.
Piedāvā iespēju viegli koplietot pakalpojumus un rezervācijas informāciju ar klientiem sociālajos medijos.
Jūsu datus apstrādā saskaņā ar globālajiem un Eiropas drošības standartiem, ieskaitot PCI DSS, SSL un GDPR.
Mēs nepārdodam un nenododam jūsu vai jūsu klientu datus trešajām pusēm.
Izmantojiet EasyWeek, lai bez pūlēm palielinātu rezervāciju skaitu.
Sniedziet visu svarīgo informāciju par savu uzņēmumu, kas piesaistīs klientus un mudinās tos rezervēt jūsu pakalpojumus.
Nodrošiniet netraucētu procesu, integrējot EasyWeek jau izmantotajās programmās, piemēram, GA4 un citās.
Ievietojiet mūsu rezervēšanas logrīku un tā saiti visos kanālos, lai vienlaicīgi saņemtu pieprasījumus!
Iegūstiet detalizētu rezervāciju, personāla izmantošanas un citas informācijas analīzi, kas palīdzēs jums noteikt labākās jomas, kurās attīstīt savu biznesu.
Radīt savu veiksmes stāstu ar EasyWeek palīdzību!
Nevari atrast atbildi? Sazinies ar mūsu draudzīgo komandu.
Kā EasyWeek var palīdzēt manam matu noņemšanas salonam?
EasyWeek var palīdzēt jūsu salonam efektivizēt rezervācijas procesu, pārvaldīt jūsu grafiku un samazināt neierodīšanās gadījumus, izmantojot automatizētus atgādinājumus. Tas arī ļauj jūsu klientiem veikt tikšanās rezervācijas tiešsaistē 24/7, piedāvājot viņiem ērtības un uzlabojot viņu pieredzi.
Vai ir iespējams pārvaldīt vairākus darbiniekus ar EasyWeek?
Jā, EasyWeek ļauj jums pārvaldīt vairākus darbiniekus. Jūs varat piešķirt konkrētas lomas, pakalpojumus un darba stundas katram darbiniekam, kā arī reālā laikā uzraudzīt viņu grafikus.
Vai klienti var izvēlēties konkrētu speciālistu, veicot rezervāciju?
Jā, iestatot savus pakalpojumus, tos var piesaistīt konkrētiem darbiniekiem. Tas ļauj jūsu klientiem izvēlēties vēlamo speciālistu, veicot tikšanās rezervāciju.
Kā EasyWeek rīkojas ar atcelšanu?
EasyWeek ļauj jums izveidot savas atcelšanas politikas. Ja klients atceļ laiku atbilstoši vienojumiem, sistēma var automātiski atvērt šo laiku citiem klientiem rezervēšanai.
Vai es varu integrēt EasyWeek ar savu esošo mājaslapu un sociālajiem tīkliem?
Jā, EasyWeek var viegli integrēt ar jūsu esošo mājaslapu un sociālajiem tīkliem. Tas ļauj jūsu klientiem rezervēt tieši no šīm platformām, nodrošinot nevainojamu klientu pieredzi.
Palielini savu konversijas līmeni un uzlabo klientu apkalpošanas kvalitāti, iegūstot tūlītēju piekļuvi visām EasyWeek funkcijām.