Programmatūra medicīnas centriem
Praktiski rīki efektīvai pacientu uzņemšanas pārvaldībai un grafikas izveidei medicīnas biznesā.
Pieejams datoros, kā arī mobilajās lietojumprogrammās iPhone, iPad un Android ierīcēs Scroll to appsScroll to apps
CRM tīmekļa rezervācijai medicīnas centrā
Novērtējiet EasyWeek lietotnes ērtības medicīnas centrā. Tīmekļa laika rezervācija, ērts kalendārs un speciālista grafiks. Bez pārklāšanās un rutīnas.
Ļauj pacientiem rezervēt savas vizītes tiešsaistē jebkurā diennakts laikā.
Nodrošina pilnu sarakstu ar pieejamajiem veselības aprūpes pakalpojumiem un procedūrām.
Ļauj pacientiem atstāt atsauksmes par sniegtajiem pakalpojumiem un ārstiem.
Nosūtīt automātiskus atgādinājumus par gaidāmajām vizītēm caur e-pastu vai SMS.
Ļauj pacientiem saņemt tiešsaistes konsultācijas ar veselības aprūpes speciālistiem.
Ļauj pacientiem pārvaldīt savu veselības informāciju un izsekot savu veselības vēsturi.
Jūsu datus apstrādā saskaņā ar globālajiem un Eiropas drošības standartiem, ieskaitot PCI DSS, SSL un GDPR.
Mēs nepārdodam un nenododam jūsu vai jūsu klientu datus trešajām pusēm.
Izmantojiet EasyWeek, lai bez pūlēm palielinātu rezervāciju skaitu.
Sniedziet visu svarīgo informāciju par savu uzņēmumu, kas piesaistīs klientus un mudinās tos rezervēt jūsu pakalpojumus.
Nodrošiniet netraucētu procesu, integrējot EasyWeek jau izmantotajās programmās, piemēram, GA4 un citās.
Ievietojiet mūsu rezervēšanas logrīku un tā saiti visos kanālos, lai vienlaicīgi saņemtu pieprasījumus!
Iegūstiet detalizētu rezervāciju, personāla izmantošanas un citas informācijas analīzi, kas palīdzēs jums noteikt labākās jomas, kurās attīstīt savu biznesu.
Radīt savu veiksmes stāstu ar EasyWeek palīdzību!
Nevari atrast atbildi? Sazinies ar mūsu draudzīgo komandu.
Kā EasyWeek var palīdzēt manam veselības aprūpes uzņēmumam ar rezervāciju un tikšanos pārvaldību?
EasyWeek ir izstrādāts, lai vienkāršotu un automatizētu jūsu rezervāciju un tikšanos pārvaldības procesu. Mūsu platforma piedāvā viegli lietojamu interfeisu, kurā jūsu pacienti var rezervēt tikšanās tikai ar dažiem klikšķiem, 24/7. Tas arī ļauj jums efektīvi pārvaldīt savu grafiku, personālu un resursus, samazinot pārrezervēšanas vai dubultā rezervēšanas risku.
Vai EasyWeek ir HIPAA sertificēts?
Lai arī EasyWeek nopietni uztver datu drošību un ir ieviesis vairākus pasākumus lietotāju informācijas aizsardzībai, mēs iesakām katram uzņēmumam pārbaudīt jebkādas nepieciešamās atbilstības prasības atbilstoši viņu specifiskajām vajadzībām.
Vai es varu pielāgot rezervēšanas procesu saviem veselības aprūpes biznesa vajadzībām?
Jā, EasyWeek platforma ir pielāgojama, lai apmierinātu jūsu konkrētas biznesa vajadzības. Jūs varat iestatīt savus darba laikus, pārtraukumu laikus, piedāvātos pakalpojumus un pat pielāgot rezervēšanas veidlapu, lai iegūtu no saviem pacientiem nepieciešamo informāciju.
Vai EasyWeek var sūtīt atgādinājumus pacientiem par viņu iecelšanu?
Jā, EasyWeek piedāvā automatizētus atgādinājumus pa e-pastu un SMS. Šī funkcija palīdz samazināt neierodas situācijas un ļauj pacientiem iepriekš apstiprināt vai pārplānot savas iecelšanas.
Vai vairāki darbinieki var piekļūt sistēmai?
Noteikti! EasyWeek ļauj pievienot vairākus darbiniekus un piešķirt viņiem dažādas lomas un piekļuves līmeņus. Šādi katrs jūsu komandas loceklis var pats pārvaldīt savu grafiku, bet jūs saglabājat galveno kontroli.
Izmēģiniet EasyWeek efektīvai savas uzņēmuma vadībai. Mūsu atbalsts ir vienmēr pieejams: 7 dienas nedēļā, bez maksas jebkurā tarifā.