Programmatūra biroju centriem
Uzticama sistēma efektīvai biroju īres pārvaldībai. Rezervācijas lietotne un kalendārs.
Pieejams datoros, kā arī mobilajās lietojumprogrammās iPhone, iPad un Android ierīcēs Scroll to appsScroll to apps
CRM tīmekļa rezervācijām biroja centrā
Novērtējiet EasyWeek lietotnes ērtības biroja centrā. Tīmekļa rezervācijas un ērts pieejamības kalendārs.
Plašs biroju un konferenču zāļu klāsts dažādiem pasākumiem un vajadzībām
Ērts un viegli lietojams rezervācijas process tiešsaistē
Iespēja rezervēt birojus un konferenču zāles jebkurā laikā
Detalizētas kartes ar biroju un konferenču zāli atrašanās vietām
Lietotāju atsauksmju un vērtējumu sistēma par biroju un konferenču zāļu kvalitāti
24/7 klientu atbalsta dienests, lai atbildētu uz visiem jūsu jautājumiem
Jūsu datus apstrādā saskaņā ar globālajiem un Eiropas drošības standartiem, ieskaitot PCI DSS, SSL un GDPR.
Mēs nepārdodam un nenododam jūsu vai jūsu klientu datus trešajām pusēm.
Izmantojiet EasyWeek, lai bez pūlēm palielinātu rezervāciju skaitu.
Sniedziet visu svarīgo informāciju par savu uzņēmumu, kas piesaistīs klientus un mudinās tos rezervēt jūsu pakalpojumus.
Nodrošiniet netraucētu procesu, integrējot EasyWeek jau izmantotajās programmās, piemēram, GA4 un citās.
Ievietojiet mūsu rezervēšanas logrīku un tā saiti visos kanālos, lai vienlaicīgi saņemtu pieprasījumus!
Iegūstiet detalizētu rezervāciju, personāla izmantošanas un citas informācijas analīzi, kas palīdzēs jums noteikt labākās jomas, kurās attīstīt savu biznesu.
Radīt savu veiksmes stāstu ar EasyWeek palīdzību!
Nevari atrast atbildi? Sazinies ar mūsu draudzīgo komandu.
Kā EasyWeek var palīdzēt manam biroju centram ar rezervācijām?
EasyWeek nodrošina platformu, kas ļauj biroju centriem viegli pārvaldīt telpu, koplītošanas telpu un citu iekārtu rezervācijas. Ar mūsu platformu jūs varat automatizēt rezervāciju procesu, reālā laikā sekot līdzi rezervācijām un samazināt manuālu administratīvo darbu.
Vai EasyWeek ir piemērots uzņēmumiem ar vairākām biroju atrašanās vietām?
Jā, EasyWeek ir izstrādāts, lai apstrādātu rezervācijas visu izmēru uzņēmumiem, ieskaitot tos ar vairākām atrašanās vietām. Jūs varat pārvaldīt visas savas rezervācijas no dažādām vietām vienā centralizētā sistēmā.
Ko darīt, ja man ir nepieciešams pārplānot vai atcelt rezervāciju?
EasyWeek ļauj uzņēmumiem viegli pārplānot vai atcelt rezervācijas. Jūs varat arī izveidot savu atcelšanas politiku, ieskaitot jebkādas maksas par vēlu atcelšanu.
Vai mani klienti var tieši rezervēt caur EasyWeek?
Jā, jūsu klienti var tieši rezervēt caur EasyWeek platformu. Viņi var izvēlēties sev vislabāk piemēroto laiku, datumu un vietu, un jūs saņemsiet paziņojumu, tiklīdz rezervācija tiks veikta.
Kā EasyWeek apstrādā maksājumus?
EasyWeek atbalsta dažādus maksājumu veidus. Jūsu klienti var maksāt par rezervācijām tiešsaistē, izmantojot savu kredītkarti, vai jūs varat izvēlēties pieņemt maksājumus personīgi. Mēs nodrošinām, ka visas transakcijas ir drošas un jūsu dati ir aizsargāti.
Izmantojiet visas mūsu produkta iespējas pilnīgi bez maksas un bez ierobežojumiem. Novērtējiet EasyWeek funkcionalitāti, priekšrocības un ērtības.