Skaistumkopšanas salona programmatūra
Pilnīga kontrole pār jūsu skaistumkopšanas biznesu. No ērtas tīmekļa klientu rezervācijas sistēmas līdz CRM programmatūrai. Izvēlieties labāko lietotni jūsu skaistumkopšanas salona pārvaldībai.
Pieejams datoros, kā arī mobilajās lietojumprogrammās iPhone, iPad un Android ierīcēs Scroll to appsScroll to apps
CRM tīmekļa skaistumkopšanas salona rezervācijām
EasyWeek aplikācija ir īpaši izstrādāta jūsu skaistumkopšanas salonam, frizierim vai spa. Aplikācijas funkcijas padara kalendāra un komandas grafiku pārvaldīšanu vieglu. Turklāt ērta tiešsaistes rezervācija ir labākais veids, kā piesaistīt klientus.
Ļaujiet klientiem rezervēt pakalpojumus jebkurā laikā un no jebkuras vietas
Piedāvājiet plašu pakalpojumu klāstu, lai apmierinātu visu klientu vajadzības
Optimizējiet savu darbinieku laika plānošanu un palieliniet produktivitāti
Saņemiet un pārvaldiet klientu atsauksmes, lai pastāvīgi uzlabotu savu pakalpojumu
Sekojiet līdzi klientu rezervācijām un apmeklējumu vēsturei
Viegli pieņemiet maksājumus tiešsaistē un uz vietas
Jūsu datus apstrādā saskaņā ar globālajiem un Eiropas drošības standartiem, ieskaitot PCI DSS, SSL un GDPR.
Mēs nepārdodam un nenododam jūsu vai jūsu klientu datus trešajām pusēm.
Izmantojiet EasyWeek, lai bez pūlēm palielinātu rezervāciju skaitu.
Sniedziet visu svarīgo informāciju par savu uzņēmumu, kas piesaistīs klientus un mudinās tos rezervēt jūsu pakalpojumus.
Nodrošiniet netraucētu procesu, integrējot EasyWeek jau izmantotajās programmās, piemēram, GA4 un citās.
Ievietojiet mūsu rezervēšanas logrīku un tā saiti visos kanālos, lai vienlaicīgi saņemtu pieprasījumus!
Iegūstiet detalizētu rezervāciju, personāla izmantošanas un citas informācijas analīzi, kas palīdzēs jums noteikt labākās jomas, kurās attīstīt savu biznesu.
Radīt savu veiksmes stāstu ar EasyWeek palīdzību!
Nevari atrast atbildi? Sazinies ar mūsu draudzīgo komandu.
Kā EasyWeek var palīdzēt manam skaistumkopšanas salona biznesam?
EasyWeek piedāvā tiešsaistes rezervāciju sistēmu, kas atvieglo jūsu klientiem iespēju rezervēt tikšanās laiku 24/7. Turklāt platforma piedāvā arī automatizācijas funkcijas, kas var palīdzēt pārvaldīt klientu atgādinājumus un samazināt neierašanos, tādējādi uzlabojot biznesa efektivitāti.
Vai EasyWeek var pielāgot vairākus darbinieku un pakalpojumu grafikus?
Jā. EasyWeek ir izstrādāts, lai apstrādātu vairākus darbinieku grafikus un pakalpojumus. Jūs varat iestatīt individuālus darba laikus katram darbiniekam un piešķirt viņiem konkrētus pakalpojumus. Tas palīdz izvairīties no dubultām rezervācijām un nodrošina veiksmīgu darbību.
Ko darīt, ja piedāvāju dažādus pakalpojumus, kuriem nepieciešams atšķirīgs laika apjoms?
EasyWeek ļauj jums izveidot unikālus laika slotus katram pakalpojumam, ko piedāvājat. Tas nozīmē, ka jūs varat pielāgot katras tikšanās ilgumu atbilstoši izvēlētajam pakalpojumam, nodrošinot precīzu plānošanu un laika pārvaldību.
Kā EasyWeek rīkojas ar atcelšanu un pārplānošanu?
EasyWeek nodrošina elastīgu sistēmu atcelšanu un pārplānošanas pārvaldībai. Klienti viegli var atcelt vai pārplānot savus tikšanās laikus caur platformu. Jūs arī varat izveidot savu atcelšanas politiku, ieskaitot jebkādas maksas par vēlu atcelšanu.
Vai es varu integrēt EasyWeek ar savu esošo mājaslapu vai sociālo mediju lapām?
Jā. EasyWeek piedāvā integrācijas opcijas, kas ļauj iegult rezervēšanas sistēmu jūsu esošajā mājaslapā vai saistīt to ar jūsu sociālo mediju lapām. Tas klientiem atvieglo tieši no tiem platformām, ar kurām viņi jau ir iepazinušies, veikt tikšanās rezervācijas.
Palielini savu konversijas līmeni un uzlabo klientu apkalpošanas kvalitāti, iegūstot tūlītēju piekļuvi visām EasyWeek funkcijām.