Programmatūra diagnostikas centriem
Lietotājam draudzīga tiešsaistes pacientu rezervācijas sistēma diagnostikas klīnikām un medicīnas pētījumu centriem.
Pieejams datoros, kā arī mobilajās lietojumprogrammās iPhone, iPad un Android ierīcēs Scroll to appsScroll to apps
CRM tiešsaistes tikšanās diagnostikas centrā
Iepazīstieties ar EasyWeek aplikācijas ērtībām diagnostikas centrā. Tiešsaistes tikšanās konsultācijām un pētījumiem, ērti kalendāri un ekspertu grafiki. Bez pārklāšanās un rutīnas.
Ļauj klientiem veikt ierakstus tiešsaistē jebkurā laikā un no jebkuras vietas
Rāda visu diagnostikas centra pakalpojumu un to cenrādi
Automātiski nosūta klientiem e-pasta vai SMS atgādinājumus par gaidāmajām vizītēm
Ļauj viegli pārvaldīt klientu informāciju, tostarp vēsturisko informāciju par apmeklējumiem
Ļauj analizēt centra darbību un izprast klientu uzvedību
Ļauj klientiem viegli un ērti veikt maksājumus tiešsaistē
Jūsu datus apstrādā saskaņā ar globālajiem un Eiropas drošības standartiem, ieskaitot PCI DSS, SSL un GDPR.
Mēs nepārdodam un nenododam jūsu vai jūsu klientu datus trešajām pusēm.
Izmantojiet EasyWeek, lai bez pūlēm palielinātu rezervāciju skaitu.
Sniedziet visu svarīgo informāciju par savu uzņēmumu, kas piesaistīs klientus un mudinās tos rezervēt jūsu pakalpojumus.
Nodrošiniet netraucētu procesu, integrējot EasyWeek jau izmantotajās programmās, piemēram, GA4 un citās.
Ievietojiet mūsu rezervēšanas logrīku un tā saiti visos kanālos, lai vienlaicīgi saņemtu pieprasījumus!
Iegūstiet detalizētu rezervāciju, personāla izmantošanas un citas informācijas analīzi, kas palīdzēs jums noteikt labākās jomas, kurās attīstīt savu biznesu.
Radīt savu veiksmes stāstu ar EasyWeek palīdzību!
Nevari atrast atbildi? Sazinies ar mūsu draudzīgo komandu.
Kā EasyWeek var palīdzēt manam diagnostikas centram pārvaldīt rezervācijas?
EasyWeek ir izstrādāts, lai vienkāršotu un automatizētu rezervācijas procesu. Tas ļauj jūsu klientiem veikt tikšanās tiešsaistē 24/7, samazinot administratīvo darbu, kas saistīts ar manuālu tikšanās plānošanu un pārvaldību. Turklāt tas piedāvā funkcijas, piemēram, paziņojumu atgādinājumus, kas var palīdzēt samazināt situācijas, kad klienti nepiemēroti neatnāk uz tikšanos.
Vai EasyWeek var apstrādāt vairākus rezervējumus vienlaikus dažādiem pakalpojumiem?
Jā, EasyWeek var apstrādāt vairākus rezervējumus vienlaikus dažādiem pakalpojumiem. Sistēma ir izstrādāta, lai pārvaldītu sarežģītus rezervējumu scenārijus, ļaujot jūsu diagnostikas centram efektīvi darboties.
Cik droša ir EasyWeek? Mani uztrauc pacientu dati.
EasyWeek prioritāte ir datu drošība. Mēs ievērojam stingrus nozares standartus, lai nodrošinātu visu datu, ieskaitot sensitīvu pacientu informāciju, drošību. Mēs esam ieviesuši robustas drošības pasākumus, ieskaitot šifrēšanu, lai aizsargātu jūsu datu integritāti un konfidencialitāti.
Vai EasyWeek var integrēties ar mūsu esošo diagnostikas programmatūru?
Jā, EasyWeek var bez problēmām integrēties ar dažādiem programmatūras risinājumiem. Ja jums ir konkrētas integrācijas prasības, lūdzu, sazinieties ar mūsu atbalsta komandu, lai saņemtu palīdzību.
Vai EasyWeek nodrošinās mācības vai atbalstu mūsu personālam pārejas laikā?
Noteikti. EasyWeek nodrošina visaptverošas mācības un atbalstu, lai jūsu personāls justos komfortabli un prasmīgi ar jauno sistēmu. Mūsu atbalsta komanda vienmēr ir pieejama, lai atbildētu uz jebkuriem jautājumiem vai bažām, kas jums var rasties.
Izmēģiniet EasyWeek efektīvai savas uzņēmuma vadībai. Mūsu atbalsts ir vienmēr pieejams: 7 dienas nedēļā, bez maksas jebkurā tarifā.