Programmatūra SPA salonam
Labākais risinājums klienta rezervācijai un SPA centra pārvaldībai. Rezervācijas sistēma un CRM - uzticami biznesa rīki.
Pieejams datoros, kā arī mobilajās lietojumprogrammās iPhone, iPad un Android ierīcēs Scroll to appsScroll to apps
CRM tīmekļa rezervācija SPA salona
Novērtējiet EasyWeek aplikācijas funkcijas SPA studijā. Tīmekļa rezervācija, ērts kalendārs un salona meistara grafiks.
Uzņēmuma visu pakalpojumu saraksts ar detalizētu aprakstu un cenu
Tiešsaistes kalendārs, kurā klienti var viegli rezervēt laiku
Sadaļa, kurā klienti var atstāt atsauksmes un vērtēt pakalpojumu
Nodrošina uzņēmuma kontaktinformāciju, tostarp adresi, tālruņa numuru un e-pasta adresi
Nodrošina iespēju ērti un droši veikt maksājumus tiešsaistē
Nodrošina atbildes uz bieži uzdotiem jautājumiem, lai uzlabotu klientu pieredzi
Jūsu datus apstrādā saskaņā ar globālajiem un Eiropas drošības standartiem, ieskaitot PCI DSS, SSL un GDPR.
Mēs nepārdodam un nenododam jūsu vai jūsu klientu datus trešajām pusēm.
Izmantojiet EasyWeek, lai bez pūlēm palielinātu rezervāciju skaitu.
Sniedziet visu svarīgo informāciju par savu uzņēmumu, kas piesaistīs klientus un mudinās tos rezervēt jūsu pakalpojumus.
Nodrošiniet netraucētu procesu, integrējot EasyWeek jau izmantotajās programmās, piemēram, GA4 un citās.
Ievietojiet mūsu rezervēšanas logrīku un tā saiti visos kanālos, lai vienlaicīgi saņemtu pieprasījumus!
Iegūstiet detalizētu rezervāciju, personāla izmantošanas un citas informācijas analīzi, kas palīdzēs jums noteikt labākās jomas, kurās attīstīt savu biznesu.
Radīt savu veiksmes stāstu ar EasyWeek palīdzību!
Nevari atrast atbildi? Sazinies ar mūsu draudzīgo komandu.
Kā EasyWeek var palīdzēt manam Spa biznesam?
EasyWeek ir tiešsaistes rezervāciju platforma, kas var automatizēt jūsu tikšanās rezervācijas, ietaupot laiku un samazinot kļūdu risku. Tā arī nodrošina efektīvu darbības sistēmu, kas var palīdzēt efektīvāk pārvaldīt jūsu Spa biznesu.
Vai EasyWeek ir piemērots mazām Spa uzņēmumiem?
Noteikti, EasyWeek ir izstrādāts, lai apkalpotu uzņēmumus neatkarīgi no to izmēra. Tas var būt noderīgs mazām Spa uzņēmumiem, jo var palīdzēt efektīvi pārvaldīt tikšanās, racionalizēt operācijas un automatizēt uzdevumus, kas var ietaupīt laiku un resursus.
Vai es varu pārvaldīt vairākas atrašanās vietas ar EasyWeek?
Jā, EasyWeek atbalsta daudzvietīgu uzņēmumu pārvaldību. Jūs varat pārvaldīt visas savas atrašanās vietas no vienas centralizētas platformas, kas padara jūsu Spa biznesa pārvaldību vieglāku un efektīvāku.
Vai klienti paši var rezervēt tikšanās, izmantojot EasyWeek?
Jā, klienti paši var rezervēt tikšanās, izmantojot EasyWeek. Tas var samazināt jūsu personāla darba slodzi un nodrošināt nevainojamu rezervēšanas pieredzi jūsu klientiem.
Kā EasyWeek rūpējas par atcelšanu un pārcelšanu?
EasyWeek ļauj lietotājiem noteikt savas atcelšanas un pārcelšanas politiku. Klienti var atcelt vai pārcelt savas tikšanās atbilstoši jūsu noteiktiem noteikumiem. Tas var palīdzēt izvairīties no pēdējā brīža atcelšanām un neierodīšanās.
Izmantojiet visas mūsu produkta iespējas pilnīgi bez maksas un bez ierobežojumiem. Novērtējiet EasyWeek funkcionalitāti, priekšrocības un ērtības.