Programmatūra vetaptiekai
Vienkārša un uzticama CRM sistēma pasūtījumu un grafika pārvaldībai vetaptiekā.
Pieejams datoros, kā arī mobilajās lietojumprogrammās iPhone, iPad un Android ierīcēs Scroll to appsScroll to apps
CRM tiešsaistes rezervācijām veterinārās aptiekās
Novērtējiet EasyWeek aplikācijas ērtības veterinārās aptiekās. Tiešsaistes rezervācija, ērts kalendārs un speciālistu grafiks.
Ļauj klientiem rezervēt un pārvaldīt savas rezervācijas jebkurā laikā un vietā, kas viņiem ir ērti.
Sīki apraksta visus pieejamos dzīvnieku medikamentus, to sastāvdaļas un lietošanas instrukcijas.
Ļauj klientiem saņemt automātiskus paziņojumus par jaunāko medikamentu pieejamību un speciālajiem piedāvājumiem.
Ļauj klientiem atstāt atsauksmes par medikamentiem un apkalpošanu, lai uzlabotu pakalpojumu kvalitāti.
Ļauj klientiem saņemt pasūtītos medikamentus tieši pie mājas durvīm, nodrošinot ērtību un laika ekonomiju.
Piedāvā dažādas maksājumu metodes, ieskaitot kredītkartes, bankas pārskaitījumus un mobilos maksājumus, lai nodrošinātu maksimālu ērtību klientiem.
Jūsu datus apstrādā saskaņā ar globālajiem un Eiropas drošības standartiem, ieskaitot PCI DSS, SSL un GDPR.
Mēs nepārdodam un nenododam jūsu vai jūsu klientu datus trešajām pusēm.
Izmantojiet EasyWeek, lai bez pūlēm palielinātu rezervāciju skaitu.
Sniedziet visu svarīgo informāciju par savu uzņēmumu, kas piesaistīs klientus un mudinās tos rezervēt jūsu pakalpojumus.
Nodrošiniet netraucētu procesu, integrējot EasyWeek jau izmantotajās programmās, piemēram, GA4 un citās.
Ievietojiet mūsu rezervēšanas logrīku un tā saiti visos kanālos, lai vienlaicīgi saņemtu pieprasījumus!
Iegūstiet detalizētu rezervāciju, personāla izmantošanas un citas informācijas analīzi, kas palīdzēs jums noteikt labākās jomas, kurās attīstīt savu biznesu.
Radīt savu veiksmes stāstu ar EasyWeek palīdzību!
Nevari atrast atbildi? Sazinies ar mūsu draudzīgo komandu.
Kā EasyWeek var palīdzēt manam veterinārajai aptiekas biznesam?
EasyWeek var palīdzēt jūsu veterinārajai aptiekas biznesam, nodrošinot viegli lietojamu tiešsaistes rezervēšanas sistēmu. Tas ļauj klientiem rezervēt tikšanās laikus medikamentu saņemšanai vai konsultācijām, samazinot gaidīšanas laikus un uzlabojot klientu apmierinātību. EasyWeek arī automatizē rutīnas uzdevumus, atbrīvojot jūsu darbiniekus svarīgākiem pienākumiem.
Vai EasyWeek rezervēšanas sistēma ir droša manu klientu datiem?
Jā. EasyWeek ļoti nopietni uztver datu drošību. Mēs izmantojam augstas klases šifrēšanu un stingrus drošības protokolus, lai nodrošinātu, ka jūsu klientu dati vienmēr ir aizsargāti.
Vai es varu pielāgot EasyWeek rezervēšanas sistēmu, lai tā atbilstu manas veterinārās aptiekas vajadzībām?
Noteikti. EasyWeek tiešsaistes rezervēšanas sistēma ir pilnībā pielāgojama. Jūs varat to regulēt, lai tā atbilstu Jūsu aptiekas darba laikam, personāla pieejamībai un konkrētiem pakalpojumiem.
Kā EasyWeek var palīdzēt man pārvaldīt savu krājumu?
EasyWeek sistēma ietver funkcijas, kas palīdz jums sekot līdzi savu krājumu līmenim. Tas ļaus jums zināt, kad jums ir jāpasūta noteiktas zāles, nodrošinot, ka jums nebeidzas būtiskas krājumā.
Vai EasyWeek var integrēties ar manu esošo programmatūru?
Jā. EasyWeek ir radīts tā, lai viegli integrētos ar populārāko biznesa un aptieku programmatūru. Tas nodrošina bezproblēmu pāreju un palīdz jums maksimāli izmantot savas esošās sistēmas.
Izmantojiet visas mūsu produkta iespējas pilnīgi bez maksas un bez ierobežojumiem. Novērtējiet EasyWeek funkcionalitāti, priekšrocības un ērtības.