Programmatūra tatoveru studijai
Labākais risinājums pastāvīgās grima salona, klientu pierakstu un biznesa attīstības vadībai.
Pieejams datoros, kā arī mobilajās lietojumprogrammās iPhone, iPad un Android ierīcēs Scroll to appsScroll to apps
CRM tīmekļa rezervācijām tetovēšanas salonā
Novērtējiet EasyWeek lietotnes funkcijas pastāvīgās grima studijai. Tīmekļa rezervācija, ērts kalendārs un meistaru saraksts. Nav pārklāšanās un rutīnas salona pārvaldībai.
Nodrošiniet sarakstu ar visiem pieejamajiem pastāvīgo grima pakalpojumiem, lai klienti varētu viegli atrast un salīdzināt pakalpojumus.
Ļaujiet klientiem ērti rezervēt un mainīt savus tikšanās laikus tiešsaistē, nevis zvanot vai apmeklējot jūsu atrašanās vietu.
Automātiski sūtiet klientiem e-pasta vai SMS atgādinājumus par gaidāmajām tikšanām, lai samazinātu nepietiekamu apmeklējumu skaitu.
Ļaujiet klientiem atstāt atsauksmes un vērtējumus par pakalpojumiem, lai palīdzētu citiem klientiem pieņemt informētus lēmumus.
Rādiet saviem klientiem informāciju par jūsu speciālistiem, tostarp pieredzi, specializāciju un klientu atsauksmes.
Nodrošiniet skaidru un viegli saprotamu cenu sarakstu par visiem pieejamajiem pakalpojumiem.
Jūsu datus apstrādā saskaņā ar globālajiem un Eiropas drošības standartiem, ieskaitot PCI DSS, SSL un GDPR.
Mēs nepārdodam un nenododam jūsu vai jūsu klientu datus trešajām pusēm.
Izmantojiet EasyWeek, lai bez pūlēm palielinātu rezervāciju skaitu.
Sniedziet visu svarīgo informāciju par savu uzņēmumu, kas piesaistīs klientus un mudinās tos rezervēt jūsu pakalpojumus.
Nodrošiniet netraucētu procesu, integrējot EasyWeek jau izmantotajās programmās, piemēram, GA4 un citās.
Ievietojiet mūsu rezervēšanas logrīku un tā saiti visos kanālos, lai vienlaicīgi saņemtu pieprasījumus!
Iegūstiet detalizētu rezervāciju, personāla izmantošanas un citas informācijas analīzi, kas palīdzēs jums noteikt labākās jomas, kurās attīstīt savu biznesu.
Radīt savu veiksmes stāstu ar EasyWeek palīdzību!
Nevari atrast atbildi? Sazinies ar mūsu draudzīgo komandu.
Kādas ir priekšrocības, izmantojot EasyWeek savam pastāvīgās grima pakalpojumu biznesam?
EasyWeek ļauj automatizēt savu rezervēšanas procesu, padarot to vieglāk saviem klientiem plānot tikšanās un atbrīvojot jūsu laiku, lai koncentrētos uz savu pakalpojumu. Jūs varat pārvaldīt savu grafiku, sekot savai krājumam un pat sūtīt automatizētas atgādinājumus saviem klientiem.
Kā EasyWeek man palīdz pārvaldīt manu krājumu?
EasyWeek ir iebūvēta krājumu pārvaldības sistēma. Tas ļauj jums sekot līdzi savu produktu un piegāžu izmantošanai, palīdzot paredzēt, kad jums būs jāpasūta vēlreiz. Tas arī var palīdzēt jums identificēt tendences produktu izmantošanā, lai jūs varētu pielāgot savas iepirkšanās attiecīgi.
Vai EasyWeek var apstrādāt vairākas rezervācijas vienlaicīgi manam pastāvīgās grima biznesam?
Jā, EasyWeek var apstrādāt vairākas rezervācijas vienlaicīgi. Tas ir īpaši noderīgi tādiem uzņēmumiem kā jūsu, kur var būt vairāki klienti, kas vienlaicīgi rezervējuši dažādus pakalpojumus.
Vai es varu izmantot EasyWeek, lai sūtītu atgādinājumus saviem klientiem?
Jā, ar EasyWeek jūs varat sūtīt automatizētus atgādinājumus saviem klientiem. Tas var palīdzēt samazināt neierodīšanos un pēdējā brīža atcelšanas. Šos atgādinājumus var pielāgot jūsu uzņēmuma vajadzībām.
Vai es varu integrēt EasyWeek ar savu esošo vietni?
Jā, EasyWeek var viegli integrēt ar savu esošo vietni. Tas ļauj jūsu klientiem veikt tikšanās tieši no jūsu vietnes, padarot rezervēšanas procesu vēl ērtāku viņiem.
Izmēģiniet EasyWeek efektīvai savas uzņēmuma vadībai. Mūsu atbalsts ir vienmēr pieejams: 7 dienas nedēļā, bez maksas jebkurā tarifā.