Cenas
Piesakieties

Elastīgi tarifi neierobežotai izaugsmei

Izvēlieties tarifu plānu, kas atbilst jūsu spējām un mērķiem.

Visi maksas plāni piedāvā 14 dienu bezmaksas izmēģinājumu. Reģistrācijai nav nepieciešama kredītkarte, un izmēģinājuma periods beidzas automātiski bez automātiskas atjaunošanas. Cenas neietver nodokļus, un var tikt piemērots PVN.

Trešo pušu maksas (piem., SMS, WhatsApp, Stripe, PayPal) nav iekļautas cenrāžos.

14 dienas bezmaksas pilnas versijas

Neierobežota piekļuve visiem plāniem 14 dienas #2

Izmantojiet visas mūsu produkta funkcijas pilnībā bez maksas un bez ierobežojumiem. Novērtējiet EasyWeek funkcionalitāti, priekšrocības un lietošanas ērtības.

Bieži uzdotie jautājumi

Nevari atrast atbildi? Sazinies ar mūsu draudzīgo komandu.

Kādi ir dažādi plāni un cenu iespējas, kas pieejamas?

EasyWeek piedāvā dažādus plānus, lai apmierinātu dažādas biznesa vajadzības. Tie ietver bezmaksas iespēju, kā arī vairākas maksas iespējas. Informāciju par katras plāna funkcijām un cenām varat atrast mūsu lapā 'Plāni un Cenas'.

Vai maksas opcijām ir izmēģinājuma periods?

Jā, EasyWeek piedāvā 14 dienu ilgu izmēģinājuma periodu mūsu maksas funkcijām. Tas ļauj jums izmēģināt mūsu maksas opciju funkcijas un priekšrocības pirms lēmuma pieņemšanas.

Vai es varu jebkurā laikā atcelt savu abonementu?

Jā, jūs varat jebkurā laikā atcelt savu EasyWeek abonementu. Mēs saprotam, ka biznesa vajadzības var mainīties, un mēs vēlamies nodrošināt jums elastību, lai izvēlētos labāko iespēju jūsu situācijai.

Kādas funkcijas ir iekļautas bezmaksas abonementā?

Mūsu bezmaksas abonements piedāvā pamata rezervēšanas funkcionalitāti. Lai iegūtu papildu funkcijas, piemēram, automatizētus atgādinājumus, detalizētu analītiku un prioritāro atbalstu, jums būtu jāizvēlas kāds no mūsu maksas abonementiem.

Ja es izvēlos maksas abonēšanu, vai man tiek rēķināts ik mēnesi vai ik gadu?

EasyWeek piedāvā gan mēneša, gan gada rēķināšanas iespējas. Jūs varat izvēlēties to, kas jūsu biznesam ir vispiemērotākais.

Kādas maksājumu metodes jūs pieņemat?

Mēs pieņemam visas galvenās kredītkartes maksājumam. Ja jums ir konkrēta maksājumu metode, lūdzu, sazinieties ar mūsu atbalsta komandu, lai apspriestu tās iespējamību.

Vai ir atlaides gadskārtējiem abonementiem?

Jā, mēs piedāvājam atlaides gadskārtējiem abonementiem. Lūdzu, pārbaudiet mūsu lapu 'Plāni un cenas' papildu informācijai.

Kas notiek pēc mana izmēģinājuma perioda beigām?

Pēc izmēģinājuma perioda beigām jūs automātiski pāriesiet uz maksas abonēšanas plānu, kuru izvēlējāties izmēģinājuma perioda laikā. Ja jūs nevēlaties turpināt ar maksas plānu, jūs varat atcelt jebkurā laikā izmēģinājuma perioda laikā.

Vai es varu mainīt savu abonēšanas plānu pēc reģistrēšanās?

Jā, jūs jebkurā laikā varat uzlabot vai samazināt savu abonēšanas plānu, izmantojot savus konta iestatījumus.

Kas notiek ar maniem datiem, ja atceļu savu abonēšanu?

Ja atceļat savu abonēšanu, jūsu dati tiks uzglabāti 30 dienas. Pēc tam tie tiks neatgriezeniski dzēsti no mūsu serveriem.

Esieties savus klientus, mēs parūpēsimies par pārējo

Pievienojiet savu biznesu EasyWeek, lai nodrošinātu tā gludu darbību. Mūsu atbalsts ir pieejams jebkurā laikā: 7 dienas nedēļā, pieejams ar jebkuru plānu.

Servisa centrēts, mēs parūpēsimies par pārējo

Tērzējiet ar atbalsta dienestu

Izvēlieties ziņnesi, lai sazinātos ar EasyWeek atbalsta komandu

WhatsApp Telegram

Kādi jautājumi? Sazinieties ar mums!

Atbalsts ir pieejams tiešsaistēSupport manager photoSupport manager photoSupport manager photoSupport manager photo
Kā tas darbojas