Sadarbības Telpu Rezervācijas Programmatūra
Uzticama CRM sistēma biroju un telpu īres automatizēšanai un pārvaldībai sadarbības telpās. Programma tiešsaistes rezervācijām.
Pieejams datoros, kā arī mobilajās lietojumprogrammās iPhone, iPad un Android ierīcēs Scroll to appsScroll to apps
Tīmekļa CRM sadarbības telpu rezervēšanai
Optimizējiet savu sadarbības telpu īri, izmantojot EasyWeek lietojumprogrammu, kas piedāvā uzņēmējiem un brīvprātīgajiem iespēju rezervēt darba telpu tiešsaistē.
Ērta un vienkārša telpu rezervācija tiešsaistē 24/7.
Automātiski e-pasta un SMS atgādinājumi par gaidāmajām rezervācijām.
Skatiet visu telpu pieejamību un plānojiet savu dienu.
Pārvaldiet klientu informāciju un komunikāciju vienuviet.
Iegūstiet detalizētu informāciju par rezervācijām un klientiem.
Ļaujiet klientiem viegli rezervēt telpas, izmantojot viņu iecienītās sociālās platformas.
Jūsu datus apstrādā saskaņā ar globālajiem un Eiropas drošības standartiem, ieskaitot PCI DSS, SSL un GDPR.
Mēs nepārdodam un nenododam jūsu vai jūsu klientu datus trešajām pusēm.
Izmantojiet EasyWeek, lai bez pūlēm palielinātu rezervāciju skaitu.
Sniedziet visu svarīgo informāciju par savu uzņēmumu, kas piesaistīs klientus un mudinās tos rezervēt jūsu pakalpojumus.
Nodrošiniet netraucētu procesu, integrējot EasyWeek jau izmantotajās programmās, piemēram, GA4 un citās.
Ievietojiet mūsu rezervēšanas logrīku un tā saiti visos kanālos, lai vienlaicīgi saņemtu pieprasījumus!
Iegūstiet detalizētu rezervāciju, personāla izmantošanas un citas informācijas analīzi, kas palīdzēs jums noteikt labākās jomas, kurās attīstīt savu biznesu.
Radīt savu veiksmes stāstu ar EasyWeek palīdzību!
Nevari atrast atbildi? Sazinies ar mūsu draudzīgo komandu.
Kā EasyWeek var palīdzēt manam kovorkinga telpām?
EasyWeek var palīdzēt jūsu kovorkinga telpām, nodrošinot intuitīvu un efektīvu rezervācijas sistēmu. Platforma ļauj jūsu biedriem reālā laikā rezervēt galda vietas, telpas vai jebkurus citus resursus, ko piedāvājat. Tā arī automatizē rezervācijas procesu, samazinot administratīvos uzdevumus un ļaujot jums koncentrēties uz citiem jūsu biznesa aspektiem.
Vai es varu pielāgot rezervēšanas procesu, lai tas atbilstu manas koplietošanas biznesa vajadzībām?
Jā, EasyWeek rezervēšanas sistēma ir ļoti pielāgojama. Jūs varat izveidot pielāgotas rezervēšanas formas, definēt savus rezervēšanas noteikumus, iestatīt rezervēšanas ierobežojumus un daudz ko citu. Jūs varat pielāgot platformu, lai tā pilnībā atbilstu jūsu biznesa modelim un operacionālajām vajadzībām.
Vai EasyWeek var integrēties ar manu esošo vietni vai mobilās lietotnes?
Jā, EasyWeek piedāvā bezproblēmu integrācijas iespējas ar jūsu esošo vietni vai mobilās lietotnes. Šādi jūsu klienti var veikt rezervācijas tieši no jūsu platformas, nodrošinot gludu un ērtu lietotāja pieredzi.
Vai es varu pārvaldīt vairākas atrašanās vietas vai telpas, izmantojot EasyWeek?
Protams. EasyWeek ir izstrādāts, lai pārvaldītu vairākas atrašanās vietas vai telpas. Neatkarīgi no tā, vai jums ir vairākas coworking telpas dažādās vietās vai daudzas telpas vienā vietā, EasyWeek to var pārvaldīt. Jūs varat iestatīt katra atrašanās vietas neatkarīgi un pārvaldīt tās visas no vienas centralizētas informācijas panelis.
Kādu atbalstu EasyWeek piedāvā saviem klientiem?
EasyWeek piedāvā plašu atbalstu saviem klientiem. Mēs nodrošinām detalizētu lietotāja rokasgrāmatu, video pamācības un veltītu klientu atbalsta komandu, kas ir pieejama, lai palīdzētu jums iestatīt un pārvaldīt savu rezervēšanas sistēmu. Mūsu mērķis ir nodrošināt, lai jums būtu vislabākā iespējamā pieredze, izmantojot mūsu platformu.
Palielini savu konversijas līmeni un uzlabo klientu apkalpošanas kvalitāti, iegūstot tūlītēju piekļuvi visām EasyWeek funkcijām.