Kā sākt darbu ar EasyWeek
Daži vienkārši soļi, lai iestatītu EasyWeek tiešsaistes rezervācijas sistēmu jūsu uzņēmumam. Uzziniet, kā programmatūra var palīdzēt jūsu uzņēmumam gūt panākumus.
Izlidošana pēc 15 minūtēm
Sākotnējās sistēmas uzstādīšana ir ļoti vienkārša. Ir pieejami dažādi iestatījumi konkrētām biznesa prasībām.
Aprakstiet savu uzņēmumu
Sniedziet visu svarīgu informāciju par savu uzņēmumu, kas piesaista klientus un mudina viņus reģistrēties pie jums.
- Ievadiet datus par savu uzņēmumu un zīmolu
- Pievienojiet grafikus, sasniegumus un komandas datus
- Sinhronizējiet EasyWeek ar savu kalendāru
Savieno EasyWeek ar saviem pakalpojumiem
Nodrošiniet rezervācijas no dažādiem avotiem
- Ievietojiet logrīka kodu savā vietnē
- Kopīgojiet rezervācijas saiti ar klientiem
Sāciet tiešsaistes rezervāciju
Dodiet saviem klientiem iespēju patstāvīgi rezervēt pakalpojumus jebkurā laikā - bez pārklāšanās un sarežģītībām
- Ļaujiet klientiem jebkurā laikā apskatīt un rezervēt brīvos laika nišas
- Pielāgojiet atcelšanas un neierašanās noteikumus
- Savlaicīgi informējiet klientus un darbiniekus
Izmanto iebūvētās funkcijas biznesa attīstībai
Novērtē, cik efektīvi sistēma plāno un pārvalda rezervācijas bez tavas līdzdalības
- Lojalitātes programma, atlaides, prēmijas
- Automātiski sūtījumi klientiem, izmantojot populārus tiešsaistes kanālus
- Jūsu klientiem pieejama lietošanai gatava tīmekļa vietne un mobilā lietotne
Gatavs! Tu sekmīgi atjaunināji savu uzņēmumu!
Uzsāciet savu uzņēmumu ar EasyWeek
Pirms
Pastāvīgas pārklāšanās un klientu zaudējumi
- Kļūdas haotiskas manuālas plānošanas dēļ
- Neizpildītas rezervācijas nokavēto zvanu dēļ
- Klienti aizmirst savus apmeklējumus
Pēc
Bizness notiek gludi bez tavas palīdzības
- Automatizēta darba plūsma un praktiska plānošana
- Klientu rezervācijas, izmantojot tīmekļa vietni
- Automātiskie paziņojumi un atgādinājumi
Intuitīvs lietotāja interfeiss
Izmantojiet visas mūsu produkta iespējas pilnīgi bez maksas un bez ierobežojumiem. Novērtējiet EasyWeek funkcionalitāti, priekšrocības un ērtības.