Sanāksmju grafiks
Savienojiet savu kalendāru sinhronizācijai, Zoom vai Google Meet, lai klientiem un partneriem būtu iespēja patstāvīgi rezervēt tiešsaistes sanāksmes ar jums pieejamos laikos un automātiski saņemtu videokonferences saiti.
Ļauj uzņēmumiem viegli pārvaldīt un organizēt klientu rezervācijas ar automātiskām atgādinājumu un apstiprinājumu ziņām.
Uzglabājiet svarīgu informāciju par klientiem, tostarp kontaktinformāciju, rezervāciju vēsturi un klienta piezīmes.
Sinhronizējiet savu EasyWeek kalendāru ar Google, Apple, Outlook un citiem populāriem kalendāra pakalpojumiem.
Iestatiet un mainiet savas darba stundas par katru dienu atsevišķi, ņemot vērā svētkus un īpašus notikumus.
Pārvaldiet rezervācijas vairākās vietās no vienas platformas, ideāli piemērots uzņēmumiem ar vairākām filiālēm.
Saņemiet un pārvaldiet klientu atsauksmes, kas palīdzēs uzlabot pakalpojumus un palielināt klientu apmierinātību.
Jūsu datus apstrādā saskaņā ar globālajiem un Eiropas drošības standartiem, ieskaitot PCI DSS, SSL un GDPR.
Mēs nepārdodam un nenododam jūsu vai jūsu klientu datus trešajām pusēm.
Radīt savu veiksmes stāstu ar EasyWeek palīdzību!
Nevari atrast atbildi? Sazinies ar mūsu draudzīgo komandu.
Kas ir EasyWeek un kā tas var palīdzēt manam biznesam?
EasyWeek ir tiešsaistes rezervāciju platforma, kas ir izstrādāta, lai palīdzētu uzņēmumiem darboties efektīvāk. Tas ļauj klientiem veikt tikšanās vai rezervēt preces/objektus tiešsaistē, samazinot administratīvo darbu un atvieglojot rezervāciju pārvaldību.
Kā EasyWeek var automatizēt manu biznesa operācijas?
EasyWeek var automatizēt dažādus jūsu biznesa operāciju aspektus, piemēram, tikšanās plānošanu, atgādinājumus un rezervējamo priekšmetu krājumu pārvaldību. Tas samazina manuālos uzdevumus un ļauj jums vairāk koncentrēties uz kvalitatīvu pakalpojumu sniegšanu.
Vai EasyWeek ir piemērota visiem biznesa veidiem?
EasyWeek ir izstrādāta, lai apmierinātu dažādu biznesu vajadzības. Neatkarīgi no tā, vai jūs vada frizētavu, sporta zāli, klīniku vai auto nomas pakalpojumu, ja jūsu bizness ietver preču rezervēšanu vai tikšanās laika noteikšanu, EasyWeek var tikt pielāgota jūsu vajadzībām.
Kādas funkcijas EasyWeek piedāvā, lai pārvaldītu manas tikšanās?
EasyWeek piedāvā virkni funkciju efektīvai tikšanos pārvaldībai, ieskaitot interaktīvu kalendāru, automatizētus atgādinājumus, rezervāciju pārvaldības sistēmu un reāllaika pieejamības atjauninājumus.
Cik droša ir EasyWeek? Vai tā var aizsargāt manu biznesa datus?
EasyWeek nopietni uztver drošību. Mēs izmantojam progresīvu šifrēšanas tehnoloģiju, lai aizsargātu jūsu biznesa datus. Turklāt mēs stingri ievērojam privātuma regulas, lai nodrošinātu, ka jūsu informācija ir droša un aizsargāta.
Izmantojiet visas mūsu produkta iespējas pilnīgi bez maksas un bez ierobežojumiem. Novērtējiet EasyWeek funkcionalitāti, priekšrocības un ērtības.