Servisa centra pārvaldības programmatūra
Visaptverošs risinājums efektīvai pārvaldībai un servisa rezervēšanai jūsu servisa centrā.
Pieejams datoros, kā arī mobilajās lietojumprogrammās iPhone, iPad un Android ierīcēs Scroll to appsScroll to apps
CRM tiešsaistes rezervācijai servisa centrā
Novērtējiet EasyWeek sistēmas ērtības servisa centrā. Tiešsaistes rezervācijas, ērts kalendārs un meistaru grafiks.
Ļaujiet klientiem rezervēt un mainīt rezervācijas jebkurā laikā, jebkurā vietā
Veiciet darbinieku grafiku izmaiņas un pārvaldiet darbinieku uzdevumus
Pārvaldiet klientu informāciju un izveidojiet personalizētu servisu
Ļaujiet klientiem atstāt atsauksmes par sniegtajiem pakalpojumiem
Izveidojiet detalizējus pārskatus par rezervācijām, klientiem un pakalpojumiem
Automātiski sūtīt atgādinājumus klientiem par gaidāmajām rezervācijām vai izmaiņām
Jūsu datus apstrādā saskaņā ar globālajiem un Eiropas drošības standartiem, ieskaitot PCI DSS, SSL un GDPR.
Mēs nepārdodam un nenododam jūsu vai jūsu klientu datus trešajām pusēm.
Izmantojiet EasyWeek, lai bez pūlēm palielinātu rezervāciju skaitu.
Sniedziet visu svarīgo informāciju par savu uzņēmumu, kas piesaistīs klientus un mudinās tos rezervēt jūsu pakalpojumus.
Nodrošiniet netraucētu procesu, integrējot EasyWeek jau izmantotajās programmās, piemēram, GA4 un citās.
Ievietojiet mūsu rezervēšanas logrīku un tā saiti visos kanālos, lai vienlaicīgi saņemtu pieprasījumus!
Iegūstiet detalizētu rezervāciju, personāla izmantošanas un citas informācijas analīzi, kas palīdzēs jums noteikt labākās jomas, kurās attīstīt savu biznesu.
Radīt savu veiksmes stāstu ar EasyWeek palīdzību!
Nevari atrast atbildi? Sazinies ar mūsu draudzīgo komandu.
Kā EasyWeek var palīdzēt manam servisa centram?
EasyWeek var palīdzēt jūsu servisa centram, automatizējot rezervēšanas procesu, ļaujot jūsu klientiem pēc savas izvēles ierakstīties tikšanās vai rezervēt preces tiešsaistē. Tas var palīdzēt racionalizēt jūsu darbību, samazināt rezervēšanas kļūdas un atbrīvot jūsu darbiniekus, lai viņi varētu koncentrēties uz citiem uzdevumiem.
Vai EasyWeek ir piemērots uzņēmumiem visos izmēros?
Noteikti! Neatkarīgi no tā, vai jūs vadāt mazu vietējo servisa centru vai lielu ķēdi, EasyWeek ir izstrādāts, lai mērojoties spētu apmierināt visu izmēru uzņēmumu vajadzības.
Vai es varu integrēt EasyWeek ar saviem esošajiem sistēmām?
Jā, EasyWeek ir izstrādāts, lai bez problēmām integrētos ar dažādām populārām biznesa programmatūras sistēmām. Ja jums ir konkrētas integrācijas prasības, lūdzu, sazinieties ar mūsu atbalsta komandu, lai saņemtu palīdzību.
Ko darīt, ja man ir nepieciešama palīdzība, iestatot vai lietojot EasyWeek?
Mēs piedāvājam visaptverošu atbalstu un apmācības visiem EasyWeek lietotājiem. Mūsu komanda vienmēr ir gatava palīdzēt jums ar iestatīšanu, problēmu novēršanu vai jebkuriem jautājumiem, kas jums varētu rasties.
Kā EasyWeek apstrādā klientu datus?
EasyWeek mēs ļoti nopietni uztveram datu drošību. Mēs ievērojam visus attiecīgos datu aizsardzības likumus un mums ir stingri drošības pasākumi, lai nodrošinātu jūsu klientu datu drošu glabāšanu.
Izmēģiniet EasyWeek efektīvai savas uzņēmuma vadībai. Mūsu atbalsts ir vienmēr pieejams: 7 dienas nedēļā, bez maksas jebkurā tarifā.