Programmatūra oftalmologiem
Labākā tiešsaistes rezervāciju un pārvaldības sistēma oftalmoloģijas klīnikā: optometristu grafiki un pacientu datu bāze.
Pieejams datoros, kā arī mobilajās lietojumprogrammās iPhone, iPad un Android ierīcēs Scroll to appsScroll to apps
CRM tīmekļa sanāksmes acu klīnikā
Novērtējiet EasyWeek lietotnes ērtības acu slimību centrā. Tīmekļa sanāksmes, ērts kalendārs un ārsta grafiks. Nav pārklāšanās un administratīvās rutīnas.
Ērta un viegla optiķa apmeklējuma rezervēšana tiešsaistē jebkurā laikā
Ērti pasūtiet savas jaunās brilles vai kontaktlēcas tiešsaistē
Nodrošinām tiešsaistes konsultācijas no pieredzējušiem optiķiem
Veiciet maksājumus tiešsaistē - droši, ērti un ātri
Saņemiet paziņojumus un atgādinājumus par gaidāmajiem apmeklējumiem
Lasiet klientu atsauksmes un atstājiet savu, lai mēs varētu uzlabot mūsu pakalpojumus
Jūsu datus apstrādā saskaņā ar globālajiem un Eiropas drošības standartiem, ieskaitot PCI DSS, SSL un GDPR.
Mēs nepārdodam un nenododam jūsu vai jūsu klientu datus trešajām pusēm.
Izmantojiet EasyWeek, lai bez pūlēm palielinātu rezervāciju skaitu.
Sniedziet visu svarīgo informāciju par savu uzņēmumu, kas piesaistīs klientus un mudinās tos rezervēt jūsu pakalpojumus.
Nodrošiniet netraucētu procesu, integrējot EasyWeek jau izmantotajās programmās, piemēram, GA4 un citās.
Ievietojiet mūsu rezervēšanas logrīku un tā saiti visos kanālos, lai vienlaicīgi saņemtu pieprasījumus!
Iegūstiet detalizētu rezervāciju, personāla izmantošanas un citas informācijas analīzi, kas palīdzēs jums noteikt labākās jomas, kurās attīstīt savu biznesu.
Radīt savu veiksmes stāstu ar EasyWeek palīdzību!
Nevari atrast atbildi? Sazinies ar mūsu draudzīgo komandu.
Kā EasyWeek var palīdzēt manam optiķa biznesam?
EasyWeek var palīdzēt automatizēt un optimizēt jūsu pierakstus, samazināt gadījumus, kad klienti nepienāk pēc automatizētiem atgādinājumiem, un nodrošināt platformu, kurā jūsu klienti var rezervēt tikšanās laiku jebkurā laikā, jebkur. Tas var arī palīdzēt jums pārvaldīt savu acu aprīkojuma un citu preču inventāru.
Vai platformu ir viegli integrēt ar manu esošo sistēmu?
Jā, EasyWeek ir izstrādāta tā, lai to būtu viegli integrēt ar esošām sistēmām. Ja jums rodas kādas grūtības, mūsu atbalsta komanda vienmēr ir gatava jums palīdzēt.
Vai mani klienti var rezervēt tikšanās tiešsaistē ar EasyWeek?
Jā, EasyWeek ļauj jūsu klientiem rezervēt tikšanās tiešsaistē 24/7, nodrošinot viņiem elastību rezervēt sev ērtā laikā un samazinot jūsu administratīvo slogu.
Vai EasyWeek sūta atgādinājumus maniem klientiem pirms viņu tikšanās?
Jā, EasyWeek automātiski sūta atgādinājumus jūsu klientiem pirms viņu tikšanās, samazinot iespēju, ka viņi nepārbaudīs.
Vai es varu pārvaldīt savu acu aizsargbrillu un citu produktu krājumu ar EasyWeek?
Jā, EasyWeek platformā ir krājumu pārvaldības funkcija, kas ļauj jums efektīvi sekot līdzi savam krājumu līmenim un pārvaldīt savu produktu piedāvājumu.
Palielini savu konversijas līmeni un uzlabo klientu apkalpošanas kvalitāti, iegūstot tūlītēju piekļuvi visām EasyWeek funkcijām.